La coneguda Normativa bàsica d'autoprotecció (NBA) a nivell estatal o el Decret 30/2015, a nivell autonòmic per a Catalunya, ens exigeix la redacció d'un pla d'autoprotecció que garanteixin una actuació ordenada i coherent, dins dels límits en cas de catàstrofes i situacions extremes.
La necessitat o no de tenir en la nostra instal·lació o activitat un PAU, ja sigui local o d'àmbit superior, ens el marquen aquestes normatives. L'objectiu principal és tenir una previsió dels riscos que es poden patir en la instal·lació, prevenir-los, planificar l'actuació, intervenir, formar i informar els possibles afectats sobre l'actuació en cada cas, finalment rehabilitar la situació per arribar a la normalitat. A més un dels punts importants del PAU és garantir la integritat d'aquest dins d'altres d'àmbit superior.
e-SCENTIA posa a la seva disposició tècnics acreditats per la redacció de Plans d'Autoprotecció de nivell A, B i C.
NOTICIES E-SCENTIA
-
...
-
Seguim pedalant amb el Club Ratpenat
Llegeix més... -
2020/09 CSS en un edifici del c. Pastora a Rubí
Llegeix més... -
2020/12 Reconeixement del club Ratpenat a e-SCENTIA
Llegeix més... -
2020/08 Camp de futbol provisional al districte de Sant Andreu
Llegeix més... -
WEBINAR
-
e-SCENTIA premia al treballador o client que faci més quilòmetres en bici pels desplaçaments “in itinere” o “in mision”
Llegeix més... -
2020/07 Connexió sortida de filtres al dipòsit 3 a l’ETAP de Manresa
Llegeix més... -
2020/03 Actuacions d’emergència a la façana de l’edifici annex del parc can Mercader
Llegeix més... -
2020/03 Obra de substitució de la canonada d'aigua potable al dic de l'oest i moll de ribera de Sant Carles del port de Palma
Llegeix més...